onsdag 17 december 2008

Onsdag


Denna snygga bild har jag tagit och redigerat i photoshop tilsammans med Ida och Sara på bilden :) Snart är det lov igen då :) Är i skolan nu och väntar på betygssnack med Kärsti, nyss gjort prov i Hund och ska snart hem igen och fortsätta plugga till anatomi prov nr 2 imorn :P Igår stickade jag klart min första socka, den blev lila och ska väl fortsätta på nr 2 så fort jag kommer hem, inte så snyggt att springa runt i en socka kanske?;)
Snön håller på att smälta bort också :( Hoppas iaf att vi får en vit jul, vilket vi inte hade turen att få förra året.. Imorn blir det hemfärd, kanske mamma kommer och hämtar mig annars ringer jag nog mormor och ber henne hämta mig ;) Snart har jag nog ekonomi att pierca tunga också, Nice! Men nu ska jag nog sätta mig och plugga lite innan jag träffar bildläraren.

With Love, Sofia

Inga kommentarer: