onsdag 26 augusti 2009

Bullkalas :)

Go'middag!

Om ett tag ska pappa skjutsa mig till grönalid så att jag kan rulla mopeden till mormor, sen lånar jag morfars bil och åker hem och städar lite och duschar. För sen ska jag på bullkalas hos sötaste Malin i Nås :) Saknat henne så mkt<3>



Nu ringde min studievägledare och sa att jag inte behövde läsa Naturkunskap B, Skönt! För de kurser som ingår i den har jag redan läst på gymnasiet :) Och fick veta att jag inte får något studiebidrag heller :S För att jag läser på halvfart.. Om jag skulle läsa på helfart skulle jag ha fått gjort klar matte B och C och Kemi A innan jul :o Kändes lite svårt tyckte jag..
Så just nu har jag ingen inkomst alls :O Skitjobbigt! Hur ska jag klara det här.. :'(

-
Imorgon åker jag med mamma till Falun.
Jaja, vi hörs väl senare kanske...


Inga kommentarer: