söndag 23 augusti 2009

There's no place like home.


Hemma igen!
När jag kom till Tessa åt vi lite, tacos såklart! Mums!
Sen kom Viktoria så vi satt och prata ett tag men efter en stund så gick ner mot byn. Träffa lite folk osv osv.
Mycket trevlig kväll, inte skrattat så mycket på länge :)
Helt klart 5 av 5 toasters, Toppbetyg!
(Ledsen men jag glömde bort att jag hade kameran så det blev inga bilder)

Nu sitter jag iaf här i pjamas och myströja och lyssnar på musik, smakade nyss mammas svartvinbärssaft, Love it! :)

Min cykel gick ju sönder idag när jag och mamma var påväg mot mormor. Så vi stannade efter vägen och sen kom en lärare och skulle hjälpa oss, men han sinkade oss mest. Han hade nämligen sin son med sig som hela tiden "Jag ska!" "Min tur, jag vill!", och jag kunde bara stå och titta på. Blev helt paff att han lät ungen hålla på. Det tog nu dubbelt så lång tid för oss att ta oss därifrån som det hade tagit om han hade hjälpt oss själv. Nu menar jag inte att han inte var shysst som skulle hjälpa oss, utan jag menar bara att om han nu ville hjälpa oss så hade han väl kunnat gjort det så fort som möjligt? Annars hade jag väl kunnat gått med cykeln sista kilometern som vi hade kvar innan vi kom fram, det tog ju bara tid.. Har jag fel??

Finns en person som "retat gallfeber" på mig en längre tid.
Men nu har du gått för långt!

Som ni kanske har märkt så har även lilla fisen Fiah lärt sig att lägga in youtube-låtar på bloggen, grattis till mig! Här kommer en till, bara för att jag kan! Haha ;)
Örongodis



Dags att sova,
Nattinatti Puss<3

Inga kommentarer: