måndag 31 augusti 2009

Ihda Gästbloggar

Hej! Jag fick den stora äran att gästblogga på Fiahs fina och söta lilla blogg :)
Sitter nu och tittar på en massa hockeybilder, och besatt av Leksands IF som jag är så måste jag säga att Oliver Ekman Larsson är bäst, snyggast och kingast :D

Måste prata om ett litet problem jag har. De flesta i åldern 13-20 har en användare på bilddagboken.se och det måste ju vara någon mer än jag som stör sig så jäkla mycket på det som kallas "Fokus". Hatar alla personer som söker uppmärksamhet genom att lägga ut bilder som visar det mesta. Dessutom så stör jag mig mest på att dom är 13-14 år. Nej, det där gillar jag verkligen inte. Oj va seriös jag var nu, så här seriös är jag aldrig på min egen blogg.

Vi sitter nu och ser på Pistvakt och ska snart krypa till kojs och sova :) Det blir överslaf för min del, jag låter Fiah sova i underslafen :) snäll som jag är.
Nu ska jag gå och borsta mina tänder, händer och fötter, krypa i pyjamasen och sen sova.
Tack och hej för att jag fick blogga lite på Fiahs blogg :D
/ ihda.blogg.se

Inga kommentarer: