torsdag 27 augusti 2009

Nattbloggande..?

.. Får inte bli en vana!
Nu är jag hemma igen, efter ännu en trevlig kväll hos Malin! Eva och Magnus var också med :) Bara tagit det lugnt och snacka en massa, men vi hann också med att kolla på film. 'Män som hatar kvinnor', riktigt bra var den! Synd bara att det var så taskigt slut, hoppas bara att de finns uppföljare på boken så de kan bli en till film också.
Sen hade ju Malin bakat bullar också, dom va riktigt goda. Mums!

Men det blev lite sent och med tanke på att jag ska åka till Falun imorn kl.8 så tyckte jag att det var smart att åka hem. Plus att Magnus skulle upp till skolan och han skulle åka med mig hem så det var bäst så!
Men nu ska jag göra mig iordning för sängen så jag hinner somna innan jag ska upp igen ;)
Nattinatti Puss<3

Inga kommentarer: