tisdag 25 augusti 2009

NPD06

Kära underbara djurvårdare!
Det är med tårar i ögonen jag skriver detta inlägg. Saknar er SJUKT mycket och det hugger till i hjärtat när jag tänker på att det aldrig kommer vara samma sak igen :'( Satt och tittade igenom bilder och hittade några, så bara för att du kanske inte finns med på bild så finns du iallafall med under rubriken osynligt! Ni har betytt så mycket för mig, det var på gymnasiet som jag fick riktiga vänner och ni hör definitivt till dessa! Så fort jag har ekonomi till det så ska jag ha fest i min sommarstuga, NPD06-hedersgäster OFC!!
Nu tror jag att det är många som har bilder på klassen liggande hemma på datorn osv, ex. fester, skoldagar, temadagar och studenten osv förstås ;) Jag tror det är många som skulle vilja ha dessa bilder, jag vet att jag skulle gärna vilja ha alla bilder som påminner om NPD06's tid på Rättviks gymnasium :D
Så snälla, kolla om du har några bilder hemma och skicka dessa till mig?! :)
Msn: fia___flin@hotmail.com

Yours truly, Sofia<3

Inga kommentarer: