tisdag 22 september 2009

B.I.T.C.H.!

Bara för att jag har en massa att säga men inte kommer på någonting alls när jag väl tänker skriva! Men nu fan gåre skitbra!

Typiskt!

Har brytit upp med en gammal vän, helt! Behöver ingen som helst kontakt med den där människan något mer!
Vi va på samma fest, när hon kommer in i rummet och ser mig, får vi ögonkontakt och sen vänder hon bort huvudet fortare än jag stack därifrån efter denna händelse! Hon kunde inte ens säga hej,. Jag menar vafan människan går i trean på gymnasiet och beteer sig som om hon går på lekis!?!
Än kan inte hon förklara varför hon inte klarade av att säga hej till mig, vi har ju faktiskt varit vänner i 5-6 år!?
Är jag inte tillräckligt cool nog?
Är jag inte tillräckligt snygg nog?
Har jag inte tillräckligt många "häftiga" vänner?
Är hon helt enkelt för fin för att spotta ur sig varför hon gör som hon gör och inte kan stå för sina handlingar???
Svar på sista frågan: JA!

Du lever över alla andra men du har blivit för självgod för att inse detta, du är en bitch och kommer alltid vara det!

Inga kommentarer: