torsdag 24 september 2009

CSN driver med mig?

Idag fick jag ett mail av min lärare som har registrerat avbrott på mig i pluggandet.
Skitbra, för det var precis det jag ville! :)
Senare fick jag ett CSN-kort i brevlådan och började fundera..
Kortet får man för att man studerar, det är bara studerande som får kortet.
Då har dom alltså hunnit skicka ut kortet innan det registrerades som avbrott..
Visst är det jättebra att ha en CSN-kort, det förnekar jag inte.

Nu undrar jag,
borde jag strunta i att registrera kortet och låta bli att använda det?
Om jag väljer att använda det, kommer de då att kräva pengar av mig eftersom jag inte riktigt har rätt till dessa rabatter som CSN erbjuder?
Vad händer?
Vad tycker du att jag ska göra?

Jag tror nog att jag vill använda det ändå, sen får man väl se vad som händer.
Jag har aldrig använt mina tidigare CSN-kort så då kan man ju säga att det väger upp detta nu..
Kanske?


Btw, på bilden ser ni även mina naglar som jag fixade klart idag!
Snygga blev dom, såklart!

Inga kommentarer: