torsdag 3 september 2009

Dröm.

Inatt drömde jag skumt, vi var i ett jättestort hus, kommer inte ens ihåg vilka som var med..
I huset var det flera våningar och hur många rum som helst.. Det var något läskigt med huset, tror att det var en massa spöken där, alltså inte så att jag var rädd men man var väl lite på sin vakt.. Jag gick då runt och kollade i alla rum ifall jag skulle hitta något kul^^ och helt plötsligt var det ett hus som familjen hyrt och vi skulle åka hem, sen hoppa drömmen över i att jag skulle få lov att sova där själv.. Så jag frågade en kille om han ville sova bredvid mig, vilket han ville och såklart vaknade jag efter det x) Skum dröm, kommer inte ihåg allt med spännande var de iaf^^ Vet inte varför jag berättar det här för er men nu vet ni iaf ;)

Jag är hungrig, jag vill ha mat!
Ska ta och äta något nu :)
Byebye

Inga kommentarer: