onsdag 23 september 2009

Få presentkort gratis!



Jag bara måste tipsa mina läsare om denna otroligt bra sida! :)

Det går ut på att samla poäng genom olika erbjudanden och man kan även delta i olika undersökningar/tävlingar och värva vänner.
Det är hur enkelt som helst!
Redan när man samlat ihop 200 poäng kan man byta det mot presentkort på en valfri affär. Guldfynd, Gina Tricot, MQ, Åhlens, Siba och Indiska är bara några av de många affärer som man kan få presentkort till.

Tycker du om att se dom senaste filmerna på bio så kan du redan vid 400 poäng byta dina poäng till en biobiljett.
Har du tänkt handla något via internet kan du kolla upp om det finns något erbjudande från den hemsidan på gratisbio och då kan man få t.ex 6% av köpsumman i poäng!

Genom att blogga om gratisbio.se kan man tjäna mellan 10-1000 poäng.
Endast ett inlägg per vecka och man är även med och tävlar om ett presentkort på Nelly.com på 500kr :)

Att bli medlem är 100% gratis och man bestämmer själv hur man vill tjäna ihop sina poäng.

Jag har aldrig behövt betala för någonting på sidan och just nu håller jag på att tjäna ihop till presentkort så jag kan köpa nya kläder :D

Tycker du att det här låter som en toppenidé så tycker jag definitivt att du ska gå med och börja samla poäng redan idag!
Om du blir medlem via min länk här nedan får du dessutom 75 välkomstpoäng!
Bli medlem HÄR!


Inga kommentarer: