måndag 28 september 2009

Fönstertvätt! ;)

Jag och syrran spelar Jeopardy på blip.se, mycket roligt :)

Jag - Ja! å så säger dom att dom tycker ja e söt (folk som inte träffat mig) på en ANSIKTs-bild som e överredigerad!

Syster - Haha, ja men ja ser ju att de e du, de syns ju lixom!

Jag - Ja, men på den bilden har ja ju bara 'slätat' ut huden i ansiktet..

Syster - Ahh, vadå släta ut? Typ alla knölar eller?

Jag - Tack! ^^



Ska alldeles strax gå och borsta tänderna, sen ska jag krypa under täcket. Mys!
För imorgon ska jag upp i tid för jag ska åka ner till mormor och tvätta fönster!
Inte så roligt tänker ni nu,. Men jag tjänar faktiskt lite pengar på de ;) Så det blir ju perfekt till markaden i Rättvik i helgen :D

Senare kommer Denise och hälsar på, kanske trimmar min lugg?! :D

Men vi hörs mer imorgon,
Puss&Kram skumbanan!

Inga kommentarer: