söndag 13 september 2009

Fuck!

Nu ska min brorsa ha tillbaka sin skärm.. suck!
Det är bärbara som gäller för mig hela dagen tror jag :/ I alla fall så jag kan skriva nåt inlägg och spela farmville..

Fan vad jobbigt!
Nån som har en skärm att skänka?? :)

Igår kväll var jag inloggad på messenger för första gången på flera månader, lite roligt faktiskt:) Kommer inte kunna vara inloggad när jag inte har någon skärm, för jag har inte messenger på min bärbara..

Idag är en sån där dag då man bara vill dra täcket över huvudet och önska att man var långt, långt borta!
Jag vill inte vara kvar i Vansbro, jag vill inte plugga i Vansbro, jag vill inte plugga överhuvudtaget!
Jag vill jobba, jag vill tjäna pengar, jag vill ha en egen lägenhet.
Jag vill flytta, jag vill flytta bort från Vansbro,. Rättvik, Norrtälje eller varför inte Paris,.?

Jag vill inte vara kvar här längre!!

Jag vill ha vinter!

























Vi hörs väl senare antar jag..

Inga kommentarer: