lördag 5 september 2009

Höjer&sänker





1. Stickat - Åå vad mysigt att bara dra på sig en fluffig stickad kofta, halsduk eller mössa! En snygg stickad kofta från Ellos för endast 199:- hittar du här. Den står högt på min önskelista, grå såklart!

2. Vintern - Allting är täckt med vacker vit snö! Skidor och skoter, hur härligt som helst! Och på vintern ska man ju klä sig varmt så stickat passar bra då också :)

3. Buzz - Skitroligt spel, bara att bjuda över kompisarna och köra :)

4. Cristine (The new adventures of old Christine) - Så underbart klockren! Julia Louis-Dreyfus är bäst i huvudrollen! Älskar denna serie, älskar skådespelarna, ja jag älskar allt med denna serie helt enkelt!





1. Svininfluensahysterin - Samma tjat hela tiden! Ska man behöva gå runt och vara rädd för det också nu? Nästan allt är ju farligt eller hur? Behöver jag säga något mer?

2. Otrohet - Så onödigt! Jag förstår inte varför man är med någon annan om man redan är tillsammans med en person. Då kan man ju lika gärna göra slut innan! Usch!

3. Potatis - Blää! Nuförtiden äter jag det väldigt sällan för min åsikt är att det inte finns något vegetariskt som passar till det. Potatis är endast gott när det är tunt skivat, friterat och kryddat ;) (Pommes går också bra!)

Inga kommentarer: