torsdag 3 september 2009

Lunarstorm

Kommer du ihåg Lunar-hysterin? Alla skulle ha en 'lunar' och man skulle betala för att kunna fixa sin 'press' precis som man ville.. Över 50 000 personer (vad jag kommer ihåg) som var inloggade varje dag.
Jag kommer ihåg när jag fick veta om lunarstorm, vi hade inte ännu fixat internet hemma så man fick gå ner till biblioteket och låna datorn där ;) Min första lunar skaffade jag tillsammans med Denise, vi hade hört om några som gjort så och tyckte lät kul.
Ojojoj vad mycket människor som var beroende av denna sida :o Det gick så fort, alla pratade om lunarstorm,. Nu har deras antal över inloggade sänkts skitmycket och bilddagboken har tagit dess plats som populäraste (Läs: svenska) community.
Än idag så loggar jag in på lunar någon gång ibland, för att kolla på gamla bilder osv. Men till slut kommer jag nog sluta att gå in på den sidan.
Jag tror att bloggarna kommer ta över bilddagbokens plats också, allt fler skaffar sig en blogg och jag känner själv att jag blir mer aktiv på bloggen än på bdb..

Sen har vi ju facebook också, som nog aldrig kommer att bli ute.. Jag måste erkänna att jag inte riktigt funnit mig tillrätta på facebook, men jag har inte heller ansträngt mig för det ;)

Mycket ointressant men det var allt jag ville säga ;)

Inga kommentarer: