onsdag 16 september 2009

Onsdag

Gick upp 20 över 10, *stolt*
Kollade på Grey's och Sjunde himlen medans jag åt lite frukost.

Drömde en ganska sjuk dröm inatt..
Nu är det ju så att jag inte alltid kommer ihåg hela drömmar så det blir lite hackigt när jag ska förklara menmen. I drömmen så var jag, Ida och Lisa ute och gick här i Vansbro och när vi kommer in på våran gata så kommer en granne till mig ut med värsta geväret och börjar skrika och gorma att han ska skjuta oss. Vi blir såklart livrädda och hoppar in i en random vedbod och försöker gömma oss,.. Sen vaknar jag. *puuh*

Har aldrig drömt att jag dör så vet inte hur det skulle kännas.. Skumt.

Någon av mina läsare som drömt att dom själva dött?

Har drömt en massa saker dom senaste dagarna, undrar vad det kan bero på:-?

Nu börja de regna :O
Men i alla fall så ska jag se om jag kan hitta något att äta till lunch :)

Vi hörs sen!

1 kommentar:

Lisa sa...

jag har drömt att jag dött.. det var som att somna och så vaknade jag upp i ett annat rum i samma hus som jag blev mördad haha :P sen har jag drömt en annan dröm och då sov jag bara i ett mörkt tomrum och en liten lampa som lös.. såg mig själv ligga död i drömmen alltså :P helskumt!!! :P