onsdag 23 september 2009

Orkar inte plugga nu!

Har precis mailat min lärare om att jag inte kommer imorgon.
Ja precis! Jag orkar inte gå ner dit till kl.8 imorn bitti, jag behöver min skönhetssömn ;)

Nej men det är väl mest så att jag inte riktigt vet vad jag ska säga när jag kommer ner dit, det känns jobbigt helt enkelt. Lite som på gymnasiet när lärarna inte trodde att man skulle klara skolan. Och det är ju precis det som händer nu. Jag orkar inte plugga mer just nu, jag har kämpat mig igenom gymnasiet och jag klarade det till slut så jag tänker inte göra halvdant ifrån mig nu när jag är helt slutkörd på pluggande!

Håller precis på att fixa lite med naglarna, ni får vänta tills imorgon innan ni får se! Jobbigt va? ;) Haha^^

BTW, har slagit läsarrekord idag, jätteroligt!
Fick ett meddelande på Facebook från en läsare som gillade min blogg, jättekul!

Med detta sagt säger jag nu godnatt till bloggen och mina läsare,
vi hörs imorgon!
Puss&Kram<3

Inga kommentarer: