fredag 4 september 2009

'Rubrik' ;)

Sådär, nu har jag lämnat tillbaka skärmen. Passade på att göra det efter vi varit och handlat :)

Så nu fick jag låna syrrans dator och skriva ett inlägg, så att bloggen håller samma standard även fast jag inte har någon skärm. Syster är lite rolig hon för anledningen till att jag skulle få låna hennes dator var att om jag började tjäna pengar på bloggen så skulle hon få dyrare/finare presenter när hon fyller år! Smart tjej de där ;)

Får se vad som händer ikväll har inga speciella planer. Mötte mormor och morfar på affärn, frågade om jag fick låna bilen i helgen. Det fick jag! :D

Väntar på att Malin ska ringa och säga att hon vill ha besök! ;)

Vi hörs senare nu ska jag se på tv en stund!
Puss

1 kommentar:

Emmelist sa...

okej, ska ta och testa det där tror jag... få la se om man tappar tänderna :P