måndag 28 september 2009

Tillbaka!

Jag har låtit mina tomater ruttna och mina bloggläsare vänta på nya inlägg.
Jag har inte uppdaterat bloggen på lite drygt två dygn, tog en paus från datorn och var mänsklig ett tag.

Här kommer iaf en snabb-update av lör-sön-idag ;)
På lördag åkte jag med mamma till Malungs marknad och kollade lite, vi hittade jättebilliga pärlor som min mamma ville köpa till mig, Happyface! Så dom senaste dagarna har jag skapat ett halsband till mamma och tre armband :)
Senare på kvällen åkte jag till Malin i Nås.
På söndagen gick jag upp i skaplig tid för vid kl.14.13 skulle jag ta tåget mot Rättvik.
Men först stannade jag till i Borlänge för att köpa skor och en 'Bad hair day'-mössa :) Fick sällskap av Lisa! Ida och Carro kom också en vända, mycket trevligt! Senare åkte jag vidare till Rättvik där jag träffa lite folk och senare tog jag och Ida bussen upp till Golfbyn där jag fick övernatta :)
Imorse kl.8.30 var det tandläkarn som gällde för lilla Fiah-Lus! När min rotfyllning var klar kilade jag upp på Soldalen en vända, sen tog jag och Malin tåget till Borlänge. Där mötte jag upp Denise som, liksom jag skulle ta bussen hem mot Vano ;)

Så! Nu var det avklarat, nu vet ni vad jag har gjort dessa dagar då jag inte bloggat ;)

Nu ska jag in på Farmville och sköta om mina djur och grödor^^
Sen ska jag gå upp å se på tv å äta popcorn :D
See ya!

Inga kommentarer: