tisdag 22 september 2009

Trött på allt!

Jag orkar inte mer!

Jag är för det mesta glad utåt och försöker se positivt i många situationer. Men ofta vill jag bara skrika så högt det bara går.. Men jag gör det inte.
Jag tycker om att vara glad, och så länge jag har vänner omkring mig så är jag det.
Men så fort jag blir ensam eller inte har något att göra så börjar jag fundera, fundera på allt och ingenting.
Jag mår verkligen inte bra just nu, och vet att jag borde prata med någon. Men jag gör det inte, av rädsla. Jag blev sviken en gång och jag vill inte gå tillbaka till det.

Nu sitter jag här med tårar som rinner och tycker synd om mig själv, patetiskt!

Jag skulle behöva åka bort ett tag, bara samla tankarna och fundera på vad jag vill få ut av mitt liv. Men det går inte för jag har inga pengar och man behöver pengar för att resa. Vet inte ens varför jag tror att det skulle hjälpa att fly..
Typiskt!

Behövde skriva av mig lite, tack för att ni lyssnade!

Inga kommentarer: