fredag 18 september 2009

The Voice

Jag gick upp vid 07.00 för att se på The voice, Kissie skulle ju vara med så jag fick lov att se de.. Ni vet bloggvärlden, klart man måste hålla koll ;)

Har redan ätit frukost också så jag känner mig extra duktig idag!
Får se om jag tar en promenad idag också, men de är ju inte så roligt väder :( Och dessutom så känns det lite onödigt att duscha två dagar i rad.. Håret vänjer sig vid det då, och då blir det ju fetare fortare..

Nu sitter jag och laddar in lite nya låtar på min 'blogg-spelare' ;)
Pixie Lott - Mama Do, en favorit!

Det ser ut som de kan bli fint väder ändå, de håller på och spricker upp nu och jag tycker mig kunna skymta dagens första solstrålar :D

Men nu ska jag fortsätta med mitt, spelaren uppdateras snart, håller på för fullt :)
Vi hörs, puss&kram<3

Inga kommentarer: