torsdag 22 oktober 2009

Anna Bok och Godnatt!

Någon som såg Vakna med the voice imorse?
Jag missade det eftersom jag började jobba precis då..
Men,
jag har kollat på klippen på youtube ikväll.
Katrin avslöjade följande:
Anna Bok har gått ner en massa i vikt. ilket är jättebra för henne, kul verkligen! Så nu när hon har gjort det så ska det komma ut böcker som typ "gå ner i vikt med Anna Bok" osv osv.
Men nu till det som Katrin avslöjade..
Anna Bok har tydligen plastikopererat sig från topp till tå, fettsugning bland annat..
Nu är det ju inget fel med detta tycker jag!
Men att gå ut med att man tränat sig ner i vikt och sedan ha fettsugit sig ger väl fel budskap?:o
Det tycker jag!
Jobbar imorgon också, börjar 7 och slutar halv 2 :)
Vi hörs imorn!
Nu är det sängen som gäller,
Nattinatti Pöss!

Inga kommentarer: