måndag 26 oktober 2009

Jag hade sex..

..kronor men sen köpte jag en piggelin ;)
Go'kväll!
Jag vaknade precis, somnade ifrån ida vid 6 när vi pratade i mobilen x)
Fick ju lov att ringa och höra ifall jag somna eller om vi sa hej då,
men jag somnade visst^^

Vi städade iaf ur stugan idag och for hem mot civilisationen igen ;) Hade hur trevligt som helst igår med TP, 7:an, täljning och våra 'deep talks' mitt i natten :D

Sabina kände för att tälja en kuk (Läs: penis) så det gjorde hon minsann x) Och Malin kände sig romantisk så hon täljde ett litet hjärta och målade det rött med nagellack ;)

Vi flôtade som fan igår alltså! Jag hade med mig bullar och chips, Malin och Sabina hade med sig kladdkaka och choklad och Magnus hade med sig apelsinkaka och chips så gissa om vi blev feta! Haha xD


Malin fortsatte på sin skräckhistoria men slutade eftersom hon skrämde upp sig själv.. Den handlade om oss fyra så hon kände att det var smartast att inte 'ropa på vargen'... :o
BTW, så har min bror tagit tillbaka sin dataskärm nu så jag sitter här med min sega bärbara.. Suck!

Men nu har jag inget mer vettigt att säga, så de e väl lika bra ja slutar nu!
Vi hörs sen!
Pöss på er sötnosar :-*

Inga kommentarer: