måndag 19 oktober 2009

Shuttershades vs. Fiah

Sitter här och letar inspiration till något vettigt eller 'ovettigt' ;) Läser bloggar, kollar nyhetssidor, checkar 'shoppingsidor' haha ofta de heter så, men jag kom helt enkelt inte på vad det hette direkt så då blev de så.
Deal with it!

Det går fan segt alltså.. Man måste ju hitta på något riktigt bra alltså, känns som jag bara kräker ur mig inlägg för att få upp statistiken. Vilket också funkar, fast inte riktigt lika bra som om jag skulle ha något vettigt att säga,
Typiskt!

Fan vad sugen jag är att pierca mig igen då :o
Kliar något i fingrarna att jag snart inte vet vad jag ska göra!
Vill ha 2-3 till i läppen, fast jag vill ta ut den nuvarande(i läppen)
Eftersom, ja, den sitter lite snett :/ Hah^^
Jag har även ritat 2 tatueringar som jag ska göra när jag *HOST* har råd (A)
Sen har jag ju min planerade scarification-tatuering,
som fortfarande är 'under bearbetnig'.

Jo förresten,
jag testade ju ett par shuttershades i sommar.
Eftersom jag verkligen ville ha såna för att jag tycker att dom är
sååå GRYMT snygga!
Men sen satte jag på mig dom och såg mig själv i spegeln och..
..började AS-GARVA x')
Aldrig att jag tänkte gå ut bland folk och se ut sådär?:O
Så att äga ett par förblir en dröm.
För dom är ju fortfarande TOTALLY AWESOME!

Bara dom inte sitter på mig ;)

Inga kommentarer: