lördag 31 oktober 2009

Svar på tal: Ursäkta!?

Va fan är de för snack om att vi skulle ha 'följt efter' han !?!??
Nu är det ju såhär att jag råkar faktiskt bo i Vansbro.. Är det inte okej då för mig och mina vänner att vara ute på byn?!? Jävla idioti om att vi skulle ha FÖLJT EFTER honom, jag menar VÄX UPP!
Men hallå, det var bara en tillfällighet att vi råkade vara på samma ställe vid flera tidpunkter!

Jag bor bara 1 kilometer från byn, är det då konstigt att jag är ute på byn?
Ska jag då hålla mig inomhus för att folk kan få för sig att jag följer efter dom?
Jag har då sett många människor flera gånger på en dag, men inte får dom för sig att jag följer efter dom!!

Det här va fan det dummaste jag hört efter det om att vi skulle ha "hotat" honom..
Det är ju också bara skitsnack, jag fattar ju inte ens vad jag skulle ha hotat honom med?!?

Sen är det ju lite trist att ni vet mycket väl vilka vi tre är men den enda som ni ger er på är mig!? Ni tror att ni ska kunna knäcka mig med erat tjat om 'pappa blå'.. Först och främst måste ni ha underlag för era påhitt..

Nej sluta med dumheterna nu!

Inga kommentarer: