tisdag 20 oktober 2009

Syster Gästbloggar.

Wiieehooo gäst inlägget som ni alla har väntat på!
Tjena alla monster diggare, Linnea här!
För er som inte fattar så är jag den dryga lilla typen som bor vägg i vägg med Sofia,
hennes syster alltså

Snart 18 år fyllda och går på samhälssprogrammet på gymnasiet.
Jobbig linje men eftersom att jag tänker skaffa mig ett bra jobb med en bra lön i framtiden så får jag väl lov att gå något sånt.

Jag gör förövrigt inte så mkt, bara de vanliga som typ umgås med polarna, pluggar och åker till min pojkvän i Uppsala. Fast egentligen kan jag inte säga pojkvän för vi är förlovade så då betyder de att han är min fästman, fast de känns konstigt att säga så då kan man säga särbo men de tycker inte mamma. Jag kallar honom helt enkelt min man.

Min syster Fiah är precis som hon beskriver sig i sin blogg jämtfört med vissa andra "super" bloggarna. Hon är rolig, petnoga och en gnutta konstig, men de får man leva med.


Har väl inte så mycket mer att säga nu, kanske ska dra och skriva i min egen blogg.
Hoppas att de inte är första och sista gången som jag gästbloggar, vem vet nästa gång kanske jag avslöjar några secrets. haha

Bye bye lingon paj,
LinneaWasHere

Inga kommentarer: