söndag 8 november 2009

18 år :D

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
För det är Nea's födelsedag!
HURRA, HURRA, HURRA!!

Grattis älskade syster!
Nu har du äntligen fyllt vuxen ;)
Ut och lev som aldrig förr!
LOVE YOU<3

Ring och gratta henne vetja ;)

Som ni säkert förstår har jag haft fullt upp hela dagen och det kommer mera, så jag kommer inte hinna skriva så mycket antagligen. Ger er updateringar så fort jag får en lucka i schemat ;)

Måste bara säga att jag hade världens bästa dröm inatt.
Det var så verkligt och du sa att det var det.
Men så vaknar man upp och inser att allt bara var en dröm.
Skulle göra vad som helst för att återuppleva den drömmen,
eller än bättre, i verkligheten..

Fuck vad jobbigt det blev, nej nu har jag inte tid nå mer.
Måste duscha så jag e fräsch när gästerna kommer ;)
Vi hörs,
Puss&Kram

Inga kommentarer: