onsdag 11 november 2009

Funderar..


Har precis sett klart på världens bästa serie! Så jävla bra avsnitt ikväll alltså, hålla andan tills pauserna är precis vad man får göra! :)
Tänk att få vara med och spela in serien :o
Så jävla häftigt! :D


Har precis satt mig här med ett mjölkglas och några digestive-kex, mums!
Saknar kvällsfikat på skolan jättemycket..
Saknar skolan jättemycket!
Tänk att det verkligen är slut på det..
Jag menar vid den här tiden brukade jag sitta i tv-rummet omringad av trevliga människor, jag behövde aldrig känna mig ensam..
Jag blir tårögd bara av tanken att den tiden i mitt liv är över..
Jag har aldrig mått så bra och så dåligt på samma gång under mitt liv, men allt det bra lyckades väga över det dåliga. Vilken tur! Jag är så jävla glad att jag vågade ta steget att söka mig någon annan stans för gymnasie. Det bästa jag gjort i mitt liv! Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag upplevt på sån kort tid..

De bästa 3 åren i mitt liv!

Inga kommentarer: