onsdag 11 november 2009

Funderingar från en sjukling..

Nej fy fan!
Det finns inget att göra när man är sjuk alltså!
Sitter här hemma och tycker synd om mig själv för att jag inte kan vara med mina favvosar i Nås och ha trevligt! Verkligen, jag menar de! Jag tycker så JÄVLA synd om mig själv just nu att det går fan inte att beskriva!
Den enda som är hemma här är syrran men hon är ju inte heller så social,.. Hon som ligger och kollar filmer på youtube..
Jag behöver folk omkring mig, då mår jag som bäst! Jag klarar inte av att vara ensam. Menmen, de går över!

Idag kom jag på en liten rolig grej,..
Satt och tittade på Lotta på Bråkmakargatan av en slump. Astrid Lindgren är BÄST! Men iallafall så blev jag och fundera på en sak,.. Ni vet Jonas, Lottas bror?
Jag tyckte jag kände igen honom och efter en liten stund föll poletten ner,.
Såklart är det samma person som spelar Bert Ljung i serierna av Anders Jacobsson och Sören Olsson! Att jag inte tänkt på detta förut ;)

- Älskade ängel -

Ikväll är det Grey's anatomy iaf, det gillar vi massor! :D
Undrar vad som händer ikväll ? :o

Nu orkar jag inte skriva mer,vi hörs sen!
Puss&Kram

Inga kommentarer: