onsdag 18 november 2009

Inspirerande..

Precis kommit hem!
Som sagt tog vi bilen och stack ut på en liten roadtrip idag :)
Först till Borlänge, lämna in min jacka och hämta upp Malin sen bar det av mot Rättvik. Blev en snabbvisit på skolan innan tandläkaren, har förresten gjort klart min rotfyllning helt nu och behöver inte åka till tandläkaren i R-vik något mer.. Synd.
Passade på att hälsa på Anna innan vi åkte vidare hemmåt, stannade en stund i Leksand för att handla färdkost hem och hälsa på Terese och Terese ;)
Påväg igen.. Lämnade av Denise i Dala-Järna vid 19.20. Bestämde mig för att hälsa på Filip eftersom jag ändå var i Järna, som för övrigt höll på att fixa iordning i sitt rum. Riktigt snyggt, det var väldigt inspirerande. Så nu har jag bestämt mig för att måla om mitt rum! :)
Tittade på Grey's med Filip och Malin, skitbra avsnitt idag!! :D

Men nu är jag hemma igen, ska bränna en skiva och sen blir det att skriva ner ideér ;)
Vi hörs, Puss&Kram!

Inga kommentarer: