torsdag 5 november 2009

Julkänslor

Go'morron!
Har precis ätit och frukost och om en timme är det dags att ta sig ner till dagis, börjar 11 idag.

Sen är frågan om man ska ta cykeln eller gå, för de snöar ju ganska mycket ute så de kanske hinner bli nån decimeter tills jag slutar, ja vet inte..
Men superkul att det snöar iaf! :D
Älskar snö!

Sen vet jag inte vad jag ska ha på mig, eftersom de kan bli kallt och vi är ute ganska ofta.. Men jag hittar nog på något :)

Jag får sån jul-känsla så fort det kommer lite snö ute, får inte ni de?
Vill bara att det ska bli jul nån gång så man kan dekorera med julsaker och lyssna på julmusik osv :D Men de kan man ju göra ändå egentligen, eller hur? ;)









Kan dagen börja bättre än med vackert snöfall, nej ja tror inte de :D

Men nu ska jag gör mig iordning, vi hörs sen!
Puss&Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Barnen tycker om snöö! Täckbyxor, vantar och mössa e ett mååste :P Fy fan va kul och härja med alla ungar :P / Fiiiiiiiiille