måndag 23 november 2009

Malinalmighty gästbloggar ;)

Sitter här i nås med Fiah och diskuterar vår framtid ;)
Kanske ska berätta historien om hur vi lärde känna varandra först;
Bägge kommer från vansbro från början ändå hade vi knappt pratat med varandra innan vi flyttade till rättvik. Sen gick det ett och ett halvt år och vi knappt sa hej till varandra.
Jag bodde på internatet som hette masen, så fick vi höra att det skulle flytta in en ny tjej, faan vad nyfikna vi blev, det visade sig sen att den tjejen var Fiah. Vi började snacka lite, detta ledde till att vi snackade mer och blev tillslut riktigt bra vänner :D Nu umgås vi nästan dagligen när jag är i nås, vi har en väldigt bra relation och Fiah är utan tvekan en av de bästa vännerna jag har, jag kan dela med mig av precis allt till henne och jag tror det är ömsesidigt. Vi skrattar jämt och har grymt roligt oavsett vad vi gör.
Planerna är att vi ska flytta ihop efter nyår om vi bara skaffar jobb, och tro mig, det är helt underbart. Egentligen ska man väll skvallra i bloggen, men jag vill att ni ska få en uppfattning om hur Fiah är som person, och jag tycker verkligen synd om alla som inte har henne som vän, ni förstår inte vad ni går miste om.
Vill ni veta mer om mig kan ni ju läsa min blogg; Malin Almighty

Inga kommentarer: