lördag 14 november 2009

Nattblogg

Klockan är typ halv 3 och jag har nyss kommit hem.
Blev såklart Idol i Nås :)
Rekord-tidigt som vi åkte hem, kom därifrån vid typ halv ett^^
Träffa Filip i Vansbro, prata lite med honom och sen åkte jag vidare ner på byn för att säga hej till Karro. Hon var på en fest, som tråkigt nog verkade ta slut när jag kom dit. Alltså inte för att jag kom, men det var sent och folk var redan påväg hem. Satt där och pratade lite i en SKITMYSIG lägenhet :) Sen åkte jag hem och här sitter jag nu ;)

Nu ska jag kolla igenom mina smycken och försöka prissätta dom innan det blir dags för sängen :)
Förvånansvärt pigg är jag också, kanske kan bero på att jag typ sovit och tagit de lugnt i typ tre dagar så nu har ja lite energi över ;)

Men,.
Godnatt på er!
Puss&Kram

Inga kommentarer: