söndag 22 november 2009

Partybussen!

Goddag!
Åkte ju som sagt till Nås igår för att träffa Sabina :) Vi fick tråkigt så vi bestämde oss för att dra hem till Vano och se om det hände något här. Hem först och titta till killarna i köket :P Var tänkt att vi skulle gå ut på byn egentligen men vi tog bilen, snurra runt lite och dunka bra musik ->> Vi var dom coola tjejerna med den häftiga partybussen ;) Träffa massa folk och det hela slutade med skjuts hit&dit, efterfest osv osv ;) Gjorde en god gärning och passade på att skjutsa hem lite folk innan jag och Sabina åkte hem för att få några timmars sömn! Tjänade 60kr iaf ^^
Så imorse skjutsade jag Sabina till bussen!

Idag har jag bara tagit det lugnt osv, funderar på att sova en liten stund ;) Så jävla skönt!
Har pratat med pappa och frågat om han kunde fixa lampor runt min runda spegel så de blir som en sån loge-spegel som artisterna har :) Så jag ska bara kolla upp vad det kan kosta så skulle han kanske fixa de! Great!

Längtar till på onsdag ;)<3

Jaja, vi hörs senare!
Puss på er!

Inga kommentarer: