torsdag 26 november 2009

PinkDream!

Godmorgon!
Haha, skriver godmorgon bara för att jag vakna precis ;) Har kollat lite på lägenheter här i Vansbro, så fort vi får jobb ska jag och Malin flytta in tillsammans i en trea :D Vi har tänkt efter nyår, bara vi har jobb, så fort som möjligt!


Fick min lönespecifikation idag, happyface! Så imorgon blire Borlänge, ska fixa min jacka och shoppa lite spännande grejer ;) Men först styr vi bilen mot Grängesberg så Malin får hämta lite grejer från sin lägenhet, hon har ju flyttat hem nu! Lyckats få glida in på Vuc också denna vecka, skillat eller vad !? ;)


Nu ska jag ta på mig lite kläder sen ska jag se om jag hittar något att äta i detta huset ;)
Senare åker jag och hälsar på Filip som börjar med julpyntning!

Vi hörs,
Puss på er!

1 kommentar:

Jeanette S sa...

Din frisyr är otroligt häftig!!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha en fortsatt härlig helg.