söndag 15 november 2009

SöndagDenFemtondeNovemberNollNio

Hallå igen,
Känner att jag börjar bli väldigt dålig på att uppdatera, har väl en sån period just nu.

Inatt åkte jag, Malin, Sabina och Magnus till Vano för att se om det hände något mer än i Nås. Gick på byn en vända sen drog vi hem till mormor och morfar (som för övrigt inte var hemma), snackade, åt makaroner, löste korsord och såg på tv :) Trevlig kväll/natt ;)

Idag vid 12 åkte dom hem. Jag åkte hem till Myrgatan och tog det lugnt ett tag. Sen tog jag fram mina smycken så jag och mamma kunde hjälpas åt att prissätta dom. Bra blev det! Har gjort två till mobilsmycken ikväll :)

Nu ska jag bara ta det lugnt för jag har mensvärk så jag tror jag dööör!
Pallar ni allvaret? ;)

Nej men seriöst, vi hörs sen!
Puss&Kram

Inga kommentarer: