tisdag 3 november 2009

Svar på tal,.. På sätt och vis..

Ja, min blogg är bara ett stort skämt.. Inte riktigt allt men ni förstår..
Jag skriver skit som jag inte ens menar..
Har funderat mycket på det här idag.
Jag tyckte att det var kul att spela någon annan för ett tag för jag har inte haft det så lätt.
Jag drar på mig ett glatt ansikte vareviga dag för jag orkar inte ta itu med allt som gör att jag ligger vaken hela nätterna..
Dags att vara sig själv, det kan man komma långt med. Och det är dags att jag lär mig älska mig själv precis som jag är och inte någon påhittad roll.

Jag sitter här med gråten i halsen och undrar hur fan jag kunde hålla på som jag gjort..
Det är jobbigt när man inte ens vågar vara sig själv..

Inte fan äter jag en morot om dan, vilken vettig människa gör de?
Inte heller dricker jag treo som kranvatten..
Aldrig jag skulle trycka ner en människa medvetet, vafan!

Vi får se om jag orkar blogga något mer idag..
Jag är helt knäckt!

Är det något ni undrar över är det bara att fråga...

Inga kommentarer: