tisdag 10 november 2009

TIONDENOVEMBERNOLLNIO

Hejsan,
Har inte skrivit något idag som ni kanske märkt.

Jobbade mellan halv 8 och halv 12. När jag kom hem såg jag på film med mor min. Efter filmen gick jag ner, la mig i sängen och slocknade direkt. Vaknade strax efter 5 av att en viss liten Filip ringer och stör min skönhetssömn, men det var lugnt och vi gick ut på byn en vända. Sen åkte han hem till DJ igen!

Jag håller på att bli sjuk :O
Eller jag är typ 'förkyld' men det har blivit värre under dagen..
Tänk om jag är sjuk imorgon liksom!?
Hur ska de då sluta, jag vill ju jobba :(
--Paus för hårblåsning--

Sådär!
Har alltså inte setat vid datorn på hela dagen, endast några minuter imorse :)
Men nu ska jag kolla runt lite, varva ner och fördriva tiden innan det blir dags för sängen!

Vi hörs,
Puss&Kram

Inga kommentarer: