torsdag 12 november 2009

Torsdag

Hejsan!
Idag har jag mest legat framför tvn och latat mig, kan vara bra att vila upp sig!
Tog fram mina pärlgrejer och gjorde två armband ett med turkosa pärlor och en liten berlock och ett med tre olika kedjor, dom blev jättefina. Ska behålla det med kedjorna :)
Måste köpa mer pärlor och kedjor snart!
Mamma skulle nog ta med sig mina smycken till jobbet och se om det var någon som ville köpa något där :)

Ikväll börjar den nya serien 'Glee' på tv 4, kl.21.00, missa inte ;) Kan nog bli bra!

Imorgon äre dags att vara frisk för då är det Idol och det måste såklart ses med mina favvosar i Nås!

Håller på att bleker tänderna för fullt, kan knappt prata och ser jätterolig ut i käften x) Men fint blir det, två timmar idag och två timmar imorgon :D Finns det nåt fräschare än ett vitt leénde? :)

Mamma hämtade tre 'pärl-böcker' åt mig idag på bibioteket som jag beställt, så nu har jag mycket inspiration! HappyFace :D

Ajja, nu ska jag återgå till mitt,
ha de så bra vi hörs!
Puss&Kram

Inga kommentarer: