måndag 9 november 2009

Ute på vift!

Hej på er! :)
Har varit ute och flängt med Denise idag så har inte hunnit skriva något, men det kanske ni inte lider av, jag vet inte..

Men i alla fall tog jag bilen och stack till Järna direkt efter jag slutat, min vän behövde ju mig!
Vi tog en vända med bilen sen bestämde hon sig för att följa med mig till Vano. Gick ut och gick ett bra tag på "city" ;) Blev inputtad på arbetsförmedlingen av D och jag höll med om att det var dags att skriva in sig! Fick sitta och prata med en snubbe genom webcamera,.. Skumt kan jag säga, fick koncentrera mig mycket för att inte börja asgarva x)

Sen gick vi vidare hemåt och Denise tog sina saxar och fixade till min frisyr, spännande va? ;)

Har precis skjutsat henne till tåget och nu ska jag ta mig lite kvällsmat, ägg och toast blire nog :)

Vi hörs senare,
Puss&Kram

Inga kommentarer: