torsdag 5 november 2009

Välsdens bästa kram!

Sitter här och funderar lite..
Känns väldigt jobbigt på ett sätt att vara ledig imorgon,
jag menar man har ju lärt känna barnen och dom börjar lita på en mer och mer.
Kan inte undgå att undra om dom imorgon, när jag inte är där, kommer fråga; Var är Fiah?
Fick iaf världens bästa kram och ett stort, glatt "Hej Fiiiiah" när jag kom in på avdelningen där jag brukar vara men inte varit denna vecka. Underbart, så jävla glad jag blev!
Fick frågan om jag skulle vidareutbilda mig inom barnomsorgen och visst skulle det vara kul men det är nog inte det jag helst av allt vill göra sen, även om jag trivs så bra på dagis :)

Nej nu ska jag lyssna på musik och ta det lugnt, kanske slår på en film också :)
Kanske drygt att jag skriver "vi hörs" efter nästan varenda inlägg, men det är något ni måste acceptera ;)
Så.. Vi hörs,
Puss :-*

Inga kommentarer: