onsdag 16 december 2009

Den som väntar på något gott..

Äntligen!
Titta vad som låg vid dörren idag när jag kom hem från jobbet :)

Såhär såg det ut efter jag slitit upp allt papper de fortaste jag kunde ;)
Här har ni ungefär hälften av det jag hunnit med idag :) Lite konstigt ljus men de fick duga ändå, lär väl visa vad det är jag gör ;)

I alla fall, tillbaka till min dag ;)
Jag bytte tur med mamma idag för jag hade sån j*vla (censurerar på önskan av min far) mensvärk så jag kunde knappt stå upp :O Trodde seriöst jag skulle kräkas! Morfar var i alla fall så gullig som kom och hämtade och skjutsade mig hem den 2-3km sträckan som är mellan jobbet och mitt hem :)

Men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon pch då är det nya tag som gäller :) Börjar 7 sen får vi se om jag slutar 16 eller tidigare.. Ska egentligen sluta 13.30 men eftersom jag bytte med mamma idag så vet jag inte..

Ska nog ta mig en liten kvällspromenad och rensa tankarna, skönt innan man ska sova. Sen blir det en tur på spikmattan också ;)

Vi hörs,
Puss!

Inga kommentarer: