fredag 11 december 2009

Fredag

Godmorgon på er!
Eller ja godmoddag kanske man skulle säga:P
Tro nu inte att jag sovit tills nu, för det har jag inte.
Vaknade faktiskt vid halv 11 och satte igång med min smyckestillverkning :) Igår natt gjorde jag 7 armband och idag har jag hunnit med 3-4 st + 1 par örhängen :)
Det går riktigt bra för mig, mammas kollegor pratar om att dom vill se smyckena igen och jag har även blivit förfrågad att komma till ett annat dagis och visa smyckena för personalen där :)

Fjärde dagen på min och Malins nyttiga period, det går framåt ;)

Har köpt hårfärg idag också, så imorgon blir de av ;)
Har kollat på en frisyr ett tag nu och bara min kära mor har lust att sponsra mig så är det så de blir! :)

Ikväll är det Idol-FINALEN! Såklart spenderas kvällen med Malin och Magnus i Nordanåker! :)

Snart äre väl dags att slänga sig i duschen och göra sig iordning :)

Men vi hörs!
Puss&Kram

Inga kommentarer: