onsdag 20 januari 2010

Finding yourself

Har setat uppe med syrran och diskuterat om att passa in.
Det handlar inte om att försöka vara som alla andra, det handlar om att våga vara sig själv och bli omtyckt för den man är och inte för någon man försöker vara.
Det sägs att under gymnasietiden hittar man sig själv och växer upp. Man kan att inse att man inte behöver ha likadana åsikter eller lika ekonomi som alla andra för att kunna umgås.
För vissa är det inte så, såklart är det olika från person till person när man "växer upp" eller "mognar till".
För mig var det så. Jag har växt något så otroligt mycket under gymnasietiden att jag knappt känner igen mig. Det är skönt! Skönt att kunna umgås med människor som kanske inte har precis samma intressen eller värderingar som en själv, man kan ju faktiskt prata om annat.
Våga vara dig själv!
Vet inte riktigt vart jag ville komma med texten så jag känner att det är bäst jag slutar här. Vi kan ta det någon annan dag!

Måste bara visa två s.k handsmycken som jag knåpat ihop i natt ;)

På den ovanför sitter det även numera små rosa pärlor vid öglorna på ringen :)

Jag blev riktigt nöjd med dessa, ska bli kul att använda dom!
Vad tycks? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina smycken!
Fika någon dag?? Kram //Karro