fredag 22 januari 2010

Freaky Friday

Varit med Malin sen igår, var uppe hela natten och tänkte ut mästerliga planer som våra sommarturné till Göteborg på cykel. Detta innebär då 40 mil (minst) sittandes på en sadel.
När vi kommer fram blir det Liseberg och krogen, såklart stannar vi i några dagar.
När vi tröttnar tar vi bussen/tåget hem igen till Dalarna!
Låter väl som en toppenidé? :)

Var såklart lite trötta så vi somnade på en gång efter stallet vid 3, när jag förstod att Malin inte skulle gå upp vid 5 så åkte jag hem ;)

Nu har jag spenderat kvällen med att scanna in en massa gamla kort i pappas nya skrivare/fax/scanner :) Ska bara fixa lite så lägger jag upp dem sen!

Imorn blire Hedemora igen :) Ska hälsa på bästaste Ida! :D

Nej nu ska jag fortsätta,
vi hörs.
Puss!

Inga kommentarer: