lördag 16 januari 2010

Roadtrip

Go'kväll!
Dagen har spenderats på verkstan hos pappa. Vi har roat oss med att sortera all sorts skruv/spik/mutter osv. som man kan tänka sig. Vi hade lite drygt 150 godislådor som snälla Karamellfolket gett oss :) Alla lådorna används + att vi fick lov att använda ännu mer andra lådor ;)
Känner mig helt mör i kroppen men tänkte ändå ta en liten promenad runt byn först innan jag lägger mig.

Ska upp tidigt imorn eftersom jag troligsvis ska hälsa på Ida i Hedemora över dagen :) Det är nämligen så att bror ska spela hockey i Långshyttan så då får jag åka med till Hedemora så hämtar pappa mig sen när matchen är slut, great va?!

Måste ändå hem igen imorn för jag börjar jobba kl.05.00 på måndag morgon :o Packa bröd är min livsuppgift!
Ha-Ha-Ha
Nej men jag är verkligen jätteglad över att få jobba på bageriet nästa vecka :)

Ska gå en vända nu,
men vi hörs, Puss!

Inga kommentarer: