onsdag 20 januari 2010

Sökes: Skräckis

@ Malin's place

Sitter i Järna och myser vid brasan.
Medan Malin snoozar i soffan passar jag på att sno hennes dator.
Var upp på byn en vända och köpte pk osv..
Bones på tv.

Röjde som sagt undan lite i mitt rum idag,
man kan se golvet nu..
Duktigt Fiah, inte en dag för tidigt!
Passade på att tvätta lite också, så nu slipper jag återanvända kläder ur tvättkorgen!
Med en gnutta ironi förstås ;)

Jag vill se någon riktigt läskig film,
en sån som ger en mardrömmar så fort man blundar.
En film som trycker lite på kräkreflexerna.
Som gör att man får rysningar i kroppen bara man tänker på den.
Ge mig tips!?
Den läskigaste, mest psycho eller mest mardrömsframkallande film ni sett!?

Punkt

1 kommentar:

Knallkôrken sa...

kolla på rest stop don't look back. inge läskig men helt jävla psycho. eller wind chill som egentligen inte heller är läskig men som gav mig mardrömmar.