måndag 4 januari 2010

Weeds

Sitter framför tvn med brasan bredvid, mys!

Snart blire Scrubs, det gillas. Mycket! ;)

Planering i full gång!
När skolan börjar (läs: nästa vecka) ska jag och Malin börja gymma och simma.
Det kommer bli så bra! Jag vet det!
Nu eller aldrig!
Nu är det ju såhär att jag visst sagt såna här saker förut så det är inte så konstigt om ni inte tror mig men det är okej! Låt mig motbevisa er ist! Låt mig få chansen att säga: Vad var det jag sa?! ;)
Nej det blir skitbra de här!

Nu blire lite kvällsfika i form av digestive och brieost, Mumma!!

1 kommentar:

Anonym sa...

va gullig du e som svarar fan:)
ja har matrix so silver, men.. om utväxten e för gul-orange så funkar dt ej på mig. man måste köra me toning.brukar ha asktoning hos frisörn:(men.. fan. nu vill ja ha vitare längder.. pga d blir så matt.


http://psychedelique.blogg.se