lördag 25 juli 2009

Lördag


Idag,
har jag varit till DJ och köpt silvershampo vid hår och skägg, Rita prata på som vanligt så de tog lite tid innan jag kom hem igen och kunde hoppa in i duschen. Nu är jag väldigt blond igen, bara utväxten som ska fixas till Bilder kommer snart:) och jag har köpt blekning så bara Denise kommer hem får hon fixa de åt mig :) Till lunch åt vi våfflor med jordgubbar, mums* Sen var det dags för bull-bak, det blev jag och Nea som stod för själva bullarna, medan Hampus och Alex spela tv-spel, men dom var kvicka att smaka när det va klart ;) Köpte en ny pocket för någon dag sedan, "Innan jag dör". Efter min tid på Öland har jag börjat dricka Pepsi, för moster dricker Pepsi som kranvatten så jag drack de ju också när jag va där^^ Btw, för alla som vill veta så står fortfarande min dator bara och samlar damm :P
Nej nu ska jag gå ner och spela lite Roller coaster tycoon tror jag, roligt dataspel som innebär att man bygger upp ett tivoli :)
Ha de bra, vi hörs! <3

Inga kommentarer: