söndag 26 juli 2009

Söndag


Igår,
åkte jag hem till Malin i Nås och sedan drog vi och hennes 3-männing Magnus till Storänget. Det var mycket folk där och vi hade inte råd att betala in oss så vi stod utanför och prata med lite folk, det var kul iaf eftersom det var ungefär lika mycket folk utanför som inne :) Jag sov hos Malin, så kom mamma och hämtade mig imorse. När jag kom hem åt jag lite frukost och sen gick jag och sov igen, vakna nyss ;) Jag älskar att sova! Jag vill ha vinter! Vacker, vit snö som glittrar i solen. Jag vill åka skidor och skridskor i månskenet! Idag blir nog en slöar-dag, duscha och bara ta det lugnt låter som en toppeneftermiddag. Hoppas Denise kommer hem så hon kan hjälpa mig att bleka håret :)
Du har makten över din egen framtid
Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer: