måndag 27 juli 2009

Måndag


Jag vill bara att du ska åka hem!

Idag är en ganska lugn dag, tänkte gå ner till bibblan för att komma bort från allt lite. Det är så tyst och lugnt där att om man sätter sig i ett hörn med en bok är det lätt att försvinna i flera timmar.

Btw, så är det ju Classic car week nu i veckan, lite jobbigt för den som inte har råd att åka dit - Typ jag! Kommer vara så mycket folk där, hade varit roligt att träffa alla roliga, underbara människor men bättre lycka nästa gång. På söndag åker jag och la familia mot västkusten och Lysekil, sol och bad i nästan en hel vecka. Får se om vi sticker till Liseberg också :) Lina har ju flyttat till Uddevalla nu och det låg ju inte långt ifrån Lysekil så förhoppningvis träffar jag henne där :)

Nu kom Nea och Alex hem,. -Dags för mig att dra!

Vi hörs sen, puss&kram

Inga kommentarer: